Wednesday, March 7, 2012

Char Kuey Tiao at KUIS





Nabila dah perkenalkan char kuey tiao kat KUIS.  Mood lepas perkena char kuey tiao   \'-'/  Yeyyyy!!!
Harga satu hidangan ni RM4 jewww tau.  Ada udang 2 ekor.. adakala dia letak 3 ekor.
Sebenarnya kitaorang perkena char kuey tiao nii masa nak hantar Nabila kat KUIS.  Saje je datang hantar lambat skit, sebab kedai ni bukak lepas Asar giteww.

Lepas perot masing-masing memboyot, p naik kat bilik Nabila satt.  Tak pernah naik lagi kat bilik baru kat sini.  Uhh gini rupanya.  Agak bersepah jugak, dan agak kemas jugak laa.
Atas tempat.
Dan apa yang Mummy tak paam, nape laa dengan paip springkelewww tu semacam jek?  Dah laa tetiba je tersembul dari dinding pastu bergerak solo ke atas skit dari kipas.  Kalau laa hangin kuat dari luoo ke.. bergoncang laa kipas tu, kompem nye kena kat springkeleww tu.

* Hasil dari udang yang lazat, mata Nabila terbonjol semacam pada malam itu.  Sama seperti mata udang dalam char kuey tiao.

Sape nye keje laa wat design paip springkelewww ni camni.  Dan sape laa tak monitor pekerja buat macam ni, dan yang paling penting..
Nape laa orang atasan KUIS tak cek hasil keje dari kontraktor yang berkaitan.
Pandang remeh temeh menda macam ni?

Suka laa sangat wat keje dua tiga kali untuk perkara yang sama.  Pastu duit lagi keluar untuk bayar kontraktor ejas ni tu.  Nak sangat kontraktor berulang kali masuk ke hostel pompuan.  Kang ada yang kena rogol ke ape.. tak ke susah!!

p/s:  lambat skit update post ni.   dah dua minggu lepas dah.. sori yep

No comments:

Post a Comment