Saturday, June 23, 2012

Italy.. my dear cat.

Entry kali ni pasal kucing yang Mummy jumpa kat Nilai 3 aritu.  Untuk pengetahuan, kucing yang Mummy buh nama Italy ni sungguh aktif.. cute.. manja dan jugak penakot hapahh.  Hehehe.. geli hati betul dengan tingkah laku si Italy ni.

Pada mulanya Italy ni duk ngan Mummy kat sini.  Tapi sebab nak p bercuti aritu, wat balik kat kampung kat Terengganu.  So, buat masa ni Italy duk kat Terengganu.
Yang bestnya Italy pegnen lagik.  Uhh seronok sangat.  Exited Mummy ni nak tunggu anak Italy lahir.  Bape ekor laa agaknya kan.  Kaler apa, etc..
Dulu dah beranak, tapi tak panjang umo la pulak.  Sedih sungguh.

Insyaallah kali ni sihat hendakNya.
Italy pun dah bertambah-tambah gemuk dan still penakot.  Sayang la kat Italy ni.  Rindu betul dengan telatah dia yang sangat mencuit hati ni.

Mummy dah order cage baru untuk Italy.  3 tingkat lagik tau untuk Italy dan anak-anaknya yang bakal lahir nanti.  Harap Italy akan selesa dalam cage yang lebih besar ni.
Tapi cage ni tak sampai lagi.  Senin nanti baru dia nak pos katanya.  Dari Shah Alam tempatnya, Mummy suh dia pos ke Terengganu guna Pos Laju Malaysia...

No comments:

Post a Comment